Пошуковий запит: (<.>A=Косенчук О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Косенчук О. Г. Соціально-педагогічні умови формування лідерських якостей старшокласників у позаурочній діяльності на рівні міста [Електронний ресурс] / О. Г. Косенчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(8). - С. 238-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(8)__31 Охарактеризовано соціально-педагогічні умови формування лідерських якостей у лідерів-старшокласників у позаурочний час на рівні міста.Висвітлено проблеми формування лідерських якостей старшокласників у діяльності міських органів учнівського самоврядування. Розкрито сутність лідерства та лідерських якостей старшокласників. Охарактеризовано роль учнівського самоврядування у формуванні лідерських якостей старшокласників. Визначено критерії, показники сформованості лідерських якостей старшокласників та типи прояву таких якостей. Розроблено модель формування лідерських якостей старшокласників у діяльності міських органів учнівського самоврядування. Обгрунтовано соціально-педагогічні умови формування лідерських якостей старшокласників у діяльності міських органів учнівського самоврядування.
|
2. |
Косенчук О. Підвищення психологічної компетентності фахівців промислових підприємств: психологічний вектор [Електронний ресурс] / О. Косенчук // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2014. - Вип. 2. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2014_2_6
|
3. |
Косенчук О. Г. Обґрунтування психолого-компетентнісної моделі професійного саморозвитку управлінських кадрів промислових підприємств [Електронний ресурс] / О. Г. Косенчук // Проблеми сучасної психології. - 2015. - Вип. 27. - С. 232-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2015_27_22
|
4. |
Косенчук О. Г. Програма підготовки соціальних педагогів до роботи з лідерами учнівського самоврядування [Електронний ресурс] / О. Г. Косенчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 15. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_15_12
|
5. |
Косенчук О. Г. Підготовка студентівпсихологів до викладання факультативних курсів з психології у загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / О. Г. Косенчук // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 4. - С. 39-41 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2015_4_11
|
6. |
Косенчук О. Характеристика cкладових моделі формування лідерських якостей старшокласників у позаурочній діяльності на рівні міста [Електронний ресурс] / О. Косенчук // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2013. - Вип. 1. - С. 164-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2013_1_22
|
7. |
Шумакова О. В. Ресурсный кадровый центр как эффективное звено агрокластера [Електронний ресурс] / О. В. Шумакова, О. В. Косенчук, О. А. Блинов // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 305-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_11_37 Исследованы актуальные проблемы развития регионального агрокластера. Изучены теоретические основы формирования и функционирования кластеров, раскрыта их сущность и значение. Дано описание агрокластера Омской области, приведена его организационная структура. Особое внимание уделено роли ресурсного кадрового центра в развитии Омского агрокластера, формам сетевого взаимодействия его участников. Обосновано влияние агрокластера на экономику региона.
|
8. |
Косенчук О. Г. Особливості роботи соціального педагога з дітьми та сім`ями, що опинилися у складних життєвих обставинах внаслідок військових конфліктів [Електронний ресурс] / О. Г. Косенчук. // Theory and methods of educational management. - 2017. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2017_1_11
|
9. |
Косенчук О. Г. Інноваційна особистість майбутнього педагога дошкільної освіти як наукова проблема [Електронний ресурс] / О. Г. Косенчук // Інноватика у вихованні. - 2018. - Вип. 7(2). - С. 123-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2018_7(2)__15
|
10. |
Косенчук О. Г. Модель інформаційно-комунікаційного забезпечення управління якістю дошкільної освіти [Електронний ресурс] / О. Г. Косенчук, Н. В. Бахмат // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 69, № 1. - С. 246-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_69_1_23
|
11. |
Косенчук О. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / О. Косенчук // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 1. - С. 71-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_1_12
|
12. |
Косенчук О. Г. Методологія оцінювання якості дошкільної освіти: реалії та перспективи [Електронний ресурс] / О. Г. Косенчук, Ю. Г. Косенчук // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 11. - С. 84-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2020_11_8
|
13. |
Косенчук О. Г. Система просвітницько-профілактичної роботи у Кривому Розі [Електронний ресурс] / О. Г. Косенчук // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. - 2010. - 2010. - С. 284-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2010_2010_45
|
14. |
Косенчук О. Г. Учнівське самоврядування старшокласників як соціальне замовлення [Електронний ресурс] / О. Г. Косенчук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 27. - С. 300-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_27_54 Проаналізовано погляди науковців щодо поняття учнівського самоврядування. Охарактеризовано домінуючі ознаки соціальної організації в органах учнівського самоврядування, визначено роль та місце діяльності цих органів у процесі соціалізації особистості лідера-старшокласника. На прикладах доведено, що активне включення старшокласника у діяльність органів учнівського самоврядування дозволить йому повною мірою реалізувати свої інтереси та задовольнити ряд соціальних потреб.Проанализированы взгляды ученых на понятие ученического самоуправления. Охарактеризованы доминирующие признаки социальной организации в органах ученического самоуправления, определена роль и место деятельности этих органов в процессе социализации личности лидера-старшеклассника. На примерах доказано, что активное включение старшеклассника в деятельность органов ученического самоуправления позволит ему в полном объеме реализовать свои интересы и удовлетворить ряд социальных потребностей.
|
15. |
Косенчук О. Г. Безпека освітнього простору закладів дошкільної освіти в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / О. Г. Косенчук, О. О. Стягунова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2023. - Вип. 1. - С. 90-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2023_1_11
|